אמנת שירות

אנו בקבוצת לפידים שמים את טובת הלקוח לנגד עיננו ופועלים לפי כל דין על מנת להקנות לכם הלקוחות מעטפת שירות, באופן עקבי ומוגדר לצורך התנהלותנו מולכם בכל העניינים הקשורים לתחומים עליהם אנו אמונים כלפיכם:

אנו נפעל ונסייע בכל שאלה ועניין בעולם הביטוח, הפנסיה והפרישה.

אנו שוקדים על שדרוג מתמיד ברמת הידע והכלים הטכנולוגיים שברשותנו, על מנת שנוכל להמשיך ולשפר את העברת המידע אליכם ולהעניק לכם עדכון שוטף בנוגע לתנאיי הפוליסות, וזכויותיכם מול חברות הביטוח, גופי הפנסיה ויתר הגופים האמונים על ניהול הסיכונים והכספים שהפקדתם לניהולם, בין היתר נדאג לשמור על זכויותכם, כדלקמן:

  1. אנו נפעל בדרך ראויה והוגנת שתשמור על פרטיותכם וכן על שמירת המידע שתמסרו לנו במסגרת התנהלותכם מולנו.
  1. אנו נעניק לכם מענה מקצועי המתאים לצרכים האישיים שלכם, והכל תוך זמן סביר ממועד פנייתכם אלינו להיפגש או לשוחח איתנו, תוך מקסימום שבעה ימי עסקים מקבלת פנייתכם.
  1. אנו נקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותינו, ולכן אנו נפעל לספק לכם מענה ראשוני לכל פנייה בזמן סביר, עד שני ימי עסקים, וכן נמסור תשובות ברורות ומנומקות, ככל הניתן.
  1. אנו נפעל לתת מענה ענייני תוך זמן סביר לכל בקשה שתופנה אלינו מטעמכם, לקבל מאתנו או מגוף מוסדי(חברות ביטוח ו/או חברה מנהלת)אישור או מסמך, וכן נפעל להעביר בקשה מטעמכם לגוף המוסדי, לביצוע פעולה הקשורה למוצר, תוך שבעה ימי עסקים, והכל מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.
  1. אנו נמסור כל מסמך הקשור אליכם, ונמצא ברשותנו, על פי דין, תוך זמן סביר ממועד דרישת הלקוח שלנו, ועד שלושה ימי עסקים, לרבות ביחס לבקשת לקוח לשעבר.
  1. אנו נמסור לכם בעניין הדורש טיפול בתביעה, תך שני ימי עסקים מקבלת פנייתכם, מידע אודות זכויותיכם כלקוחות, כמו כן נביא לידיעתכם את דרכי הפעולה הנדרשות וננהל את ההליך הטכני ליישוב התביעה שלכם מול הגורם המטפל.
  1. אנו נפנה אליכם אחת לשנתיים, באופן יזום במטרה לבחון התאמת מוצרים פנסיונים לאור הצרכים המשתנים, וכן מעבר על תיק הביטוח במטרה להתאימו לצרכים שלכם.
  1. ככל ויימסר לנו, בין אם על ידי הגוף המוסדי ו/או באמצעות המעסיק ו/או על ידכם, כי חל שינוי במצבכם, בקשר למוצר פנסיוני, לרבות עניין שינוי בתנאי העסקתכם, אנו ניזום פניית שירות מולכם כדי לבחון התאמת המוצר הפנסיוני, זאת בתוך שבעה ימי עסקים.

 

אני כאן תמיד בשבילכם:

משרדנו: ברחוב הנדיב 71 בהרצליה(קומה 3)  מיקוד 4648583

שעות העבודה שלנו בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00 

בטלפון : 072-2151461 בפקס: 072-2448369

במייל: [email protected]

 (במסגרת חוזר שירות סוכנים ויועצים ללקוחת (2018-10-3) מיום 1.5.2018 )

אנחנו כאן תמיד בשבילכם